• Zwroty i reklamacje

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
 
Adres do zwrotu
TECHSPORT
Regera 77
43-382 Bielsko-Biała
Jak zwrócić?
Link do formularz odstąpienia od umowy - wypełnij ręcznie
https://after-sales.allegrostatic.com/after-sales-service-d2/d7be84bc-5408-42d2-8d0d-acf3ea02feba
 
Dodatkowe informacje

 

Na mocy Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta  Dz.U.2014.827, kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania  przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania nabytej rzeczy:

 

  1. Aby  odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu  stosowne oświadczenie woli, poprzez przesłanie go na adres  korespondencyjny sklepu lub w formie skanu na e-mail:  reklamacje@techsport.pl  
  2. Gotowy wzór odstąpienia od umowy  można pobrać pod adresem:   http://techsport.ibh.pl/.images/wzor_dokumentu_odstapienie_od_umowy.pdf   (link należy skopiować do przeglądarki)  
  3. Konsument  zobowiązany jest odesłać towar na adres korespondencyjny sklepu  niezwłocznie, tj nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia  stosownego oświadczenia.  
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.   
  5. Konsument  zobowiązany jest do dostarczenia towaru w stanie niezmienionym, chyba  że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. 
  6. Konsument  odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikającego z korzystania w  sposób inny niż to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy.  
  7. Sklep zwróci płatności niezwłocznie tj. nie później niż 14 dni od dnia otrzymania stosownego oświadczenia.  
  8. Brak  odstąpienia od umowy: Prawo do odstąpienia od umowy zawartej w ramach  Allegro nie przysługuje nabywcom towarów lub usług, którzy są  przedsiębiorcami.

 

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

TECHSPORT
Regera 77
43-382 Bielsko-Biała
reklamacje@techsport.pl
 
Dodatkowe informacje

   

Jak zgłaszać reklamację?

 

  1. Kupujący może składać  Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy  pod adresem  reklamacje@techsport.pl, lub w formie pisemnej na adres  Sprzedawcy.   
  2. Poprawnie  złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:  imię, nazwisko,  adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę  reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,  wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 
  3. Gotowy  formularz reklamacyjny można pobrać pod adresem:   http://techsport.ibh.pl/.images/wzor_dokumentu_reklamacja.pdf  (link   należy skopiować do przeglądarki).
  4. W przypadku wystąpienia wady konsument może zwykle żądać wymiany rzeczy lub jej naprawy.
  5. Sklep  może jednak odmówić spełnienia tych żądań w  przypadku gdy:  żądanie  wymiany lub naprawy byłoby niemożliwe do zrealizowania dla  sklepu – np.  ze względu na zaprzestanie produkcji danego towaru lub brak  możliwości  naprawy. Wówczas konsument może skorzystać z dwóch innych  opcji, tj.  obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy lub w porównaniu z drugim z  możliwych żądań wymagałoby nadmiernych  kosztów – np. żądanie wymiany  całego towaru na nowy, jeśli uszkodzenie  dotyczy jednego elementu o  niskiej wartości lub ma charakter nieistotny  (wada jest łatwo  usuwalna). 
  6. Wówczas konsument może zmienić swój wybór i  żądać  doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, np.   jeśli odmowa sklepu dotyczy wymiany produktu, konsument może następnie   żądać naprawy.  
  7. Konsument może żądać odstąpienia od umowy  tylko wtedy, gdy wada ma  charakter istotny lub jest to druga lub  kolejna reklamacja tego samego  towaru. 
  8. Jeżeli jest to  pierwsze żądanie złożone w ramach  reklamacji dotyczącej danego towaru,  sprzedawca może odmówić i  zaproponować konsumentowi niezwłoczną wymianę  lub naprawę.  
  9. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie  14 dni od daty jej otrzymania w  prawidłowej postaci, tj otrzymania  reklamowanego produktu wraz z  poprawnie wypełnionym formularzem  reklamacyjnym. 
  10. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje  wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający  zwraca się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym  zakresie. Termin 14 liczony  jest wówczas od dnia uzupełnienia  wymaganych informacji.  
  11. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego  adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 
  12. Możliwość  skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i  dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący  będący  konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu   rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym   Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej.   Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania   sporów,  znajdują się pod następującym adresem:  www.uokik.gov.pl, w  zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.