-
Zwroty i reklamacje
Zwroty
Adres do zwrotu
TECHSPORT
Regera 77
43-382 Bielsko-Biała
Jak zwrócić?
Link do formularz odstąpienia od umowy - wypełnij ręcznie
https://after-sales.allegrostatic.com/after-sales-service-d2/d7be84bc-5408-42d2-8d0d-acf3ea02feba
Dodatkowe informacje
Na mocy Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta Dz.U.2014.827, kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania nabytej rzeczy:
- Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, poprzez przesłanie go na adres korespondencyjny sklepu lub w formie skanu na e-mail: reklamacje@techsport.pl
- Gotowy wzór odstąpienia od umowy można pobrać pod adresem: http://techsport.ibh.pl/.images/wzor_dokumentu_odstapienie_od_umowy.pdf (link należy skopiować do przeglądarki)
- Konsument zobowiązany jest odesłać towar na adres korespondencyjny sklepu niezwłocznie, tj nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia stosownego oświadczenia.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
- Konsument zobowiązany jest do dostarczenia towaru w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
- Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikającego z korzystania w sposób inny niż to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Sklep zwróci płatności niezwłocznie tj. nie później niż 14 dni od dnia otrzymania stosownego oświadczenia.
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców
Adres do reklamacji
TECHSPORT
Regera 77
43-382 Bielsko-Biała
reklamacje@techsport.pl
Dodatkowe informacje
Jak zgłaszać reklamację?
- Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem reklamacje@techsport.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
- Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- Gotowy formularz reklamacyjny można pobrać pod adresem: http://techsport.ibh.pl/.images/wzor_dokumentu_reklamacja.pdf (link należy skopiować do przeglądarki).
- W przypadku wystąpienia wady konsument może zwykle żądać wymiany rzeczy lub jej naprawy.
- Sklep może jednak odmówić spełnienia tych żądań w przypadku gdy: żądanie wymiany lub naprawy byłoby niemożliwe do zrealizowania dla sklepu – np. ze względu na zaprzestanie produkcji danego towaru lub brak możliwości naprawy. Wówczas konsument może skorzystać z dwóch innych opcji, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy lub w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałoby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego towaru na nowy, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości lub ma charakter nieistotny (wada jest łatwo usuwalna).
- Wówczas konsument może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, np. jeśli odmowa sklepu dotyczy wymiany produktu, konsument może następnie żądać naprawy.
- Konsument może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny lub jest to druga lub kolejna reklamacja tego samego towaru.
- Jeżeli jest to pierwsze żądanie złożone w ramach reklamacji dotyczącej danego towaru, sprzedawca może odmówić i zaproponować konsumentowi niezwłoczną wymianę lub naprawę.
- Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, tj otrzymania reklamowanego produktu wraz z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Termin 14 liczony jest wówczas od dnia uzupełnienia wymaganych informacji.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
- Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.