-
BERGSON PLECAK WODOODPORNY WODOSZCZELNY WOREK TORBA VENTO PACK 25L BOJKA
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 11 |
Dostępność | Mało 10 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 0008854322286 |
Zamówienie telefoniczne: 734463774
Zostaw telefon |
PLECAK BERGSON VENTO PACK 25l
- Pojemność: 25 l (po trzech zwinięciach)
- PVC zbrojone – trwały, średniej grubości, dość plastyczny materiał z polichlorku winylu (600D)
- Wymiary 50x35x25cm
- Komora głowna o pojemności 25L
- Konstrukcja roll top zapinana na zamek
- Kieszeń z uszczelnionym zamkiem
- Paski barkowe i plecy pokryte pianką AIR-MESH®
- Regulowany pas piersiowy z gwizdkiem
- Elementy Odblaskowe
- Troki z boku plecaka
- Troki z przodu plecaka
- Możliwość stosowania awaryjnie jako bojki
- Produkt z najnowszej kolekcji Bergson
- Waga: ok. 900g
O MARCE:
Bergson to jedna z wiodących marek outdoorowych produkująca wysokiej jakości odzież i sprzęt turystyczny. Produkty marki Bergson cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród młodych, dynamicznych i aktywnie żyjących ludzi, dla których oprócz wygody ważne są nowoczesne rozwiązania techniczne, design, komfort oraz wysoka jakość. Atutem marki Bergson, oprócz wysokiej jakości produktów, są materiały oraz zastosowanie najbardziej innowacyjnych technologii takich jak zastosowanie ultranowoczesnej membrany SUPRA-TEX - materiału termoaktywnego nowej generacji. Produkty marki Bergson cieszą się dużym powodeniem u naszych zachodnich sąsiadów, w szczególności w Niemczech, Austrii i Szwajcarii.
OPIS:
Wodoodporny, wygodny, z pokrytymi szelkami i plecami pianką AIR-MESH® plecak firmy Bergson o pojemności 25l. Pojemna komora główna pomieści najważniejsze przedmioty Twojego wyposażenia i zabezpieczy je przed wodą czy też błotem, a niewielka kieszonka na zewnątrz, ułatwi dostęp do najważniejszych przedmiotów, dzięki czemu będzie on będzie szybki i wygodny. Plecak posiada boczny zawór powietrzny, dzięki czemu jest możliwość używania go w razie konieczności jako bojki. Firma Bergson od zawsze stawia bezpieczeństwo na najwyższym poziomie, a teraz, dzięki zastosowaniu w plecaku możliwości ratowania się na wodzie, kolejny raz udowadnia, że to klient jest dla nich najważniejszy.