• ADIDAS KOSZULKA T-SHIRT BAWEŁNA TIRO EMBLEM GRAPHIC XL

Symbol: 14578943481
139.99
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 11
Odbiór osobisty 0
Pocztex (Odbiór w punkcie) 11
Pocztex Kurier 12
Kurier DPD 15
Paczkomaty InPost 15
Orlen Paczka 15
Pocztex Kurier (Pobranie) 18
Kurier DPD (Pobranie) 19
Dostępność Mało
Waga 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: 734463774

Zostaw telefon
image

Koszulka Adidas Tiro Emblem

  • Model: Adidas Tiro Emblem
  • Materiał: 100% Bawełna
  • Standardowy krój
  • Małe trwałe i wyszywane logo
  • Kolor: Jasny szary
  • Produkt: Najnowsza kolekcja Adidas

O marce:

Adidas to jedna z najpopularniejszych firm produkujących obuwie i odzież sportową na świecie. Została założona w 1924 przez braci Adolfa i Rudolfa Dasslerów jako Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Nazwa firmy Adidas pochodzi od zdrobnienia imienia (Adi) i trzech pierwszych liter nazwiska (Das) założyciela firmy, Adolfa Dasslera. Produkty firmy Adidas podzielone są na trzy części: Adidas Sport, Adidas Classic, Adidas Style. Znakiem firmy Adidas są trzy paski, które są umieszczane na ich produktach np. na ramionach strojów piłkarskich. Poza obuwiem i odzieżą firma produkuje sprzęt sportowy, np. rękawice i piłki.

Opis:

Oryginalna, koszulka t-shirt firmy Adidas. Bardzo dobry materiał i jakość wykonania gwarantują wygodę i długotrwałe użytkowanie. Koszulka posiada małe logo z przodu. Wykonana w 100% z bawełny. Idealna do codziennego użytku. Z tyłu gładka.

Rozmiar M

A-54cm B-53cm C-54cm D-39cm E-49cm F-74cm

Rozmiar L

A-58cm B-57cm C-58cm D-40cm E-50cm F-77cm

Rozmiar XL

A-62cm B-61cm C-62cm D-42cm E-52cm F-79cm

Rozmiar XXL

A-68cm B-67cm C-70cm D-44cm E-53cm F-83cm

Rozmiar 3XL

A-75cm B-74cm C-72cm D-46cm E-56cm F-87cm

image

Zdjęcia:

image
image
image
Stan:
Nowy
Marka:
adidas
Płeć:
mężczyzna
Kolor:
czarny
Rozmiar:
XL
Materiał dominujący:
bawełna
Wzór dominujący:
bez wzoru
Dekolt:
okrągły
Model:
0033454654598
Kod producenta:
0033454654598
Kolekcja:
0033454654598
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.